Friday, June 22, 2012

LeBron Meme Arşivi - 2

Finaller'de tamamen tarafsız takıldım. Fakat sevdiğim oyunculardan biri olmamasına rağmen LeBron'un şampiyonluğa ulaşması garip bir şekilde memnun etti beni. Basketbolcular şampiyon olmadan evvel büyük acılar çekmişlerse yüzüğün değerini daha iyi kavrıyorlar. LeBron'un da kendi payına düşen acı ve nefreti fazlasıyla yaşadığı malum. Zaten bu sene yüz ifadesi ve ruh hâlinin ne kadar değiştiğini görmemek mümkün değil.

Heat şampiyonluğa ulaşınca internet cemaati için bir devir kapanmış oldu. En azından LeBron yüzük kazanamadığı için milyonlarca meme yapılmayacak artık[1]. Yalan söylemeyeyim, hepsine ayrı ayrı gülmüşlüğüm var. Hatta vaktinde epik bir amme hizmeti yapıp LeBron meme'lerini arşivlemiştim. Şu yüzük geyikleri tarihin derinliklerine gömülmeden önce son fırsatı kullanıp elimdeki diğer meme'leri postluyorum.




"U Mad LeBron?" Sevgiler, Satürn

Nisan 1!

-LeBron, 1$'a sana bir yüzük satarım
+Bill, bende yalnızca 3 çeyrek var

2011 Finalleri, LeBron

Dans etmek varken, neden 4. çeyrekte oynayasın ki?

-İşte 4. çeyrek. Hadi oynayalım. Bi dakika, LeBron nerde?

Benim de şu formalardan bi tane bulmam lâzım... ki 4. çeyrekte saklanabileyim

LeBron'un son şutlarda kullandığı joystick


Hepimiz birer şahidiz. (Balığa çıkma versiyonu)

_____________________________
[1] Tabii bir devir kapandı diyorum ama New York Post'un bugünkü sayısı şöyle:

No comments: