Friday, April 6, 2012

Blake Griffin Hatıra Albümü

İki gün internete giremedim(1), NBA çıldırdı. OKC basketbol oynuyor, Boston toparlandı, Stan van Gundy kovulmak üzere... Fakat bunların hiçbiri 2 manyak smaç kadar konuşulmadı. Geçen akşam Blake Griffin Pau Gasol'un en büyük kâbusuna dönüştü.

                          
                            
2 smacın ardınan internet alemi çalkalandı; forumlar, bloglar, youtubegiller... Hem smaçları, hem de Kia'nın reklamları gibi eğlenceli tv projeleriyle Amerika'da herkesin sevgilisine dönüşen Griffin şu sıralar en çok takip edilen atletlerden biri. Ben de gaza gelip Blake'in hatıra abümünü yapmaya karar verdim. En güzel smaçlarını değil, yalnızca başkalarının üstünden yaptığı smaçları toplayıp küçük bir video arşivi hazırladım. Her takımdan bir örnek verdim. OKC'den efsanevî Perkins smacını koydum mesela. Bu yüzden Kristic'e yer kalmadı(2). Aynı şekilde bazı çok güzel smaçları da listeye alamadım: Knicks'ten Gallinari(3), San Antonio'dan Duncan(4), Lakers'tan Bynum(5)...

11. Tarih: 2011, Kurban: Nenad Kristic (Celts)

10. Tarih: 2010, Kurban: Rodney Stuckey(Pistons)

9. Tarih: 2010, Kurban: Shelden Williams (Nuggets)

8. Tarih: 2012, Kurban: Ersan İlyasova (Bucks)

7. Tarih: 2012, Kurban Kris Humphries (Nets) 

6. Tarih: 2012, Kurban: Manu Ginobili (Spurs)

5. Tarih: 2011, Kurban: Kyle Korver (Bulls) 

4. Tarih: 2011, Kurban: JaVale McGee (Washington) 

3. Tarih: 2010, Kurban: Anthony Tolliver (T-Wolves) 

2. Tarih: 2010, Kurban: Timofey Mozgov(Knicks)(6) 
 

1. Tarih: 2012, Kurban: Kendrick Perkins(Thunder)

** 

(1)NBA Şampiyonluk Yüzükleri projesi de birkaç gün sarktı. And içtim ulan, bu işin altından kalkacağım.

(2)2011'deki smaç şöyle bir şeydi

(3)Gallinari

(4)Duncan

(5)Bynum

(6)Bu smaç o kadar çok tuttu ki, benzerlerine "Mozgovlamak" deniyor.

No comments: